Het bezorgen van uw bestelling

Laminaatman werkt met een transportbedrijf om de door jou bestelde vloeren zo snel mogelijk bij jou thuis geleverd te krijgen.
Onze transporteur levert steeds op een afgesproken dag tussen 8u00 en 18u00



De bestelde vloeren worden op een pallet gestapeld en netjes ingebonden en verpakt en deze worden geleverd tot op de stoep of tot aan de stoeprand (tot waar het berijdbaar is met een transpallet).
Leveringen zijn enkel mogelijk op een werkdag, deze wordt samen met jou afgesproken welke dag voor jou het beste past. Een levering in het weekend of op feestdagen is niet mogelijk.



U krijgt van onze transporteur op de dag van levering (meestal s’nachts tussen 02u00 en 08u00) een track en trace link doorgestuurd. Hier krijgt u een geplande tijdspanne van de aflevering te zien.
Opgelet! De tijdspanne in de track en trace is gesimuleerd volgens een normale verkeersdrukte, het kan steeds zijn dat door vertragingen in het verkeer of bij andere afleverpunten de tijdspanne niet altijd accuraat is. Zorg er dan ook voor dat je op de bezorgdag een hele dag aanwezig bent op het afleveradres. De tijdspanne in de track en trace is puur indicatief en verbindt de transporteur niet.



Mocht de transporteur je niet kunnen aantreffen op het afleveradres, dienen we opnieuw een nieuwe afleverdatum te kiezen en worden er extra transportkosten in rekening gebracht (65,- euro voor Belgie en 75,- voor Nederland). Dit kan zijn dat dit niet de dag erna mogelijk is, dit hangt af van de planning.



Bij het in ontvangstnemen van de goederen dien je steeds alle goederen onmiddellijk te controleren. Als er schade of gebreken zijn dient u dit op de vrachtbrief te vermelden alvorens u de vrachtbrief aftekent. Schade die niet vermeld staat op de vrachtbrief wordt achteraf niet goedgekeurd.



Hoe snel kan u de bestelling ontvangen


Dit is afhankelijk van welke producten u besteld. Zijn de goederen allemaal op voorraad dan kunnen wij vrijwel direct de goederen verzenden en een afspraak maken naar bezorging.
Zijn de goederen niet op voorraad maken wij een afspraak voor bezorging van zodra alle goederen bij ons binnen zijn.



Heeft u de goederen dringend nodig? Informeer eerst vooraf via email wat de wachttijd van bepaalde producten zijn.



Verzetten van een bezorging


Indien de levering op de afgesproken datum niet plaats kan vinden dient u ons dit minimaal 48 uur op voorhand te melden. Indien de transporteur voor een gesloten deur staat wordt er een nieuwe afspraak gemaakt. Hiervoor zijn dan wel extra transportkosten van toepassing.



Het afhalen van uw bestelling


Wenst u de goederen af te halen? Dan kan u dit aangeven in het bestelproces. Van zodra de goederen beschikbaar zijn maken wij graag met u een afspraak voor afhaling.
De goederen kan u afhalen in ons magazijn te Dendermonde (België)